اره--33-سانت-دسته-چوبی-برگر-(-BERGER-)-مدل-61512

اره 33 سانت دسته چوبی برگر ( BERGER ) مدل 61512

0
38,000,000 ریال
  • برند: BERGER
  • کد محصول: 1454
  • وضعیت: موجود

نقد و بررسی محصول

اولین ابزاری که برای برش شاخه‌ها در دسترس قرار دارد، اره‌های دستی است. البته قیچی‌‎های شاخه‌زن نیز این کار را انجام می‌دهند اما گاهی ضخامت شاخه‌ها و گاهی وزن این قیچی‌ها موانعی برای استفاده از آن‌ها محسوب می‌شوند.

اره‌های دستی قابلیت مناسبی برای برش شاخه‌های ضخیم دارند. اره دستی مدل 61512 یکی از محصولات شرکت «برگر» (Berger) نمونه‌ای اره‌ی دستی است. این مدل بیشتر برای برش چوب‌ها و شاخه‌های درختان در نظر گرفته‌شده است. طول این اره 50 سانتی‌متر و دارای دنده‌های آن سخت‌کاری شده است. تیغه‌ی این محصول از جنس کروم ساخته می‌شود. این فلز مقاومت بالایی در مقابل شکنندگی و خوردگی داشته و خاصیت ارتجاعی بالایی دارد.

برگر برندی معتبر است که نام آن روی بسیاری از ادوات باغبانی ازجمله اره‌ی دستی مدل 61512 هک شده است.

توضیحات فنی

مناسب برای هرس انواع درخت های میوه

تیغه 33 سانتی متری ساخته شده از جنس فولاد کربنی با روکش کروم سخت

مجهز به دندانه های درشت سه لبه با نوک سخت کاری شده

ایجاد برش های بسیار دقیق و تمیز به دلیل طراحی خاص دندانه ها

دسته خوش دست و ارگونومیک از جنس چوب راش

دوام و طول عمر بسیار بالا

وزن : 370 گرم

ساخت کشور آلمان

 

توضیحات کلی

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

فروشگاه اینترنتی رامان مارکت ، با هدف فروش اینترنتی محصولات کشاورزی ، باغبانی و ابزار آلات صنعتی و کشاورزی فعالیت خود را آغاز کرده است . این فروشگاه اینترنتی برای راحتی شما مشتریان گرامی امکانات فراوانی را برای ارسال سریع به تمام نقاط ایران در نظر گرفته است . مشتریان گرامی میتوانند پرداخت حضوری ( برای تهران ) و یا پرداخت آنلاین را برای ثبت سفارش خود انتخاب کنند . تضمین صحت و سلامت کالا تا هنگام تحویل به مشتری از اهداف مهم این فروشگاه میباشد . تنوع محصولات با کیفیت و قیمت های مناسب و رقابتی از دیگر مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی رامان مارکت میباشد . با آرزوی فراهم آوردن رضایت شما کاربران گرامی .